Vår ruset

För en vecka sedan så gick årets vår rus av stapeln. Kan inte säga att jag tränat så mycket jogging. Men jag är ändå hyffsat nöjd, sprang nästan hela rundan. Och bättre har jag tänkt bli, så nu börjar min löpträning på allvar hade jag tänkt. Har tänkt anmäla mig till Iform loppet och där välja 10 km. Vårruset är ju bara 5 km. Och kanske, nästa år blir det Göteborgsvarvet. Undrar om jag sagt för mycket nu ;).


Uppvärmning inför vårruset


Jag är taggad :)


Sprang med dessa två tjejer, Jennie min kollega och hennes syster Hanna :).


Efter loppet, lite återhämtning, en massa goda frukter Mumma :). Har kommit fram till att Mango är det godaste, typ som godis.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0