Morgonjogging

Började morgonen 05.45 då jag klev upp ur sängen. Gjorde mig snabbt iordning för en joggingrunda. Blev ungefär 25 minuter och 3,5 km lång. Lagom för att vakna. Ska försöka göra detta 3-4 gånger i veckan nu när det är behaglig temperatur ute och ljust. Man vaknar skönt av det. I eftermiddag blir det 1 h bodypump på gymmet. Det är riktigt roligt nu tycker jag och längtar tills nästa pass.

Har laddat upp med mellanmål.


Sodastreamer är underbar att ha hemma, här blandar jag med jordgubbar och en hel lime.


God uppladdning inför träning, avokado med flingsalt på och naturell lättyoughut med fröblandning, jordgubbar och riplad honung för sötman. Mums :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0