De senaste två veckorna....

.... har jag hunnit med en hel del. Har dock inte fått så mycket sommarfeeling även om midsommar närmar sig med stormsteg. På fredag redan.
Men jag har iallafall.....

... spelat spel med syster och vänner, druckit rosé



.... suttit på uteservering och druckit drinkar i gott sällskap


.... försökt lära mig äta gulan i ägget


..... haft besök av denna goa hund Loke och hans husse


.... bjöd då på jordgubbar, nästa de första för iår


.... vart på bio med älskling.


.... kollat på fotbolls EM, speciellt Sverigematcherna.


..... förfestat inför....


.... 5x25 årsfest. :)

Detta var mina senaste två veckor. Haft otroligt roligt och inser hur många härliga vänner jag har, och en underbar familj.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0