Weekend

Sitter och funderar på en weekendresa. Har kommit på att jag fyller år på påskdagen, och insåg att det är långhelg då. Har fått med mig Daniel på min idé att åka på en långweekend. Då har jag dagens I-landsproblem igen. VART?

Jag vill allra helst åka till ett land jag inte varit i. Men vill gärna åka till Barcelona också. Fast där har Daniel varit. Men det är jag som fyller så jag får vara den som bestämmer ;). Sen vill vi åka till Edinburgh, men det känns mer som en höstresa. Jaja, ni hör väl :).


Colosseum


Fontana di Trevi


Spanska trappan


Vi spexar framför colosseum

Rom är ju ett trevligt ställe att åka på weekend. På bilderna här ovan ser ni när jag var i väg med 3 tjejkompisar och tågluffa i Italien i 2 veckor. Det var väldigt lyckat. Men det funkar ju lika gärna att åka till Rom över en helg :). Vi får se vart det bär av helt enkel.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0