Delfinsim

En sak vi gjorde i Mexico var att simma med Delfiner. Det var en dröm som gick i uppfyllelse. 1 timme hade vi på oss att spendera med Delfinen Sol tillsammans med ett annat par och Sols tränare.
Bilder tog en fotograf som jobbade där. Vilket var bra tycker jag, för då kunde man slappna av. Jag som annars har svårt för det bara jag vill ha bild på allt.

Här kommer några bilder:


Allt som allt kostade det ca 2-3000 med bilder också, men det var det värt.

Och delfinerna verkade välskötta och de lade ner mycket tid och pengar på forskning. Det verkade vettigt tycker jag. Dessutom under simtiden vi hade så skedde allt på delfinernas villkor och vi fick information om vad vi skulle göra och inte gör.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0