8 februari

Har lagt till en ny kategori här. Träning. Har sedan vi var i Italien och åkte skidor, tränat regelbundet 3-4 gånger i veckan. Känner mig stolt över mig själv att jag klarat av att hålla detta. Och att det även kommer att fortsätta 3-4 gånger i veckan. Känner stor skillnad på kroppen nu och jag är inte lika trött. Trodde inte på det innan, men så är det faktiskt.
Idag har jag varit på lunchträning som jobbet anordnar på Sportlife Lindholmen, som ligger intill jobbet. ca 1h träning mellan 11.00 -12.00. Tränar där annars också och det är ett riktigt bra gym och jag trivs väldigt bra där.
Cirkelträningen handlar om intervaller av olika övning och olika muskelgrupper. Jag kan säga att träningvärken sitter kvar i ca 2-3 dagar trots att jag tränar annat som bodypump.
Har lite mål med min träning, men det är sådant som jag håller för mig själv. Kommer dock avslöja när jag känner mig nöjd med mina mål och vad jag gör för träning.




Så här känner jag mig när jag tränat.

 En sån skön känsla det är och allting är så mycket positivare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0