15 februari

Igår var det den 14 februari, Alla Hjärtans Dag. Vi firade inte så stort, vi gjorde det vi trivs med bäst när båda är hemma och det är tända ljus och kolla på film. Det är avkoppling för oss båda. Sen jag träffade Daniel har vi sett på mycket film och även bio. Jättemysigt och jag gillar det mer och mer.

Jag fick även en fin rosbukett när han kom hem från jobbet. Glad blev jag. När man är utbildad florist kan det var lite läskigt för folk att ge en blommor. Men jag älskar att få röda rosor. Fick tre röda långa rosor, vilket Daniel sa symboliserar att vi snart är inne på tredje året tillsammans. Gullig han är ;)..


3 röda rosor

Jag hade skrivit en lapp kvällen innan med min nyköpta kalligrafi penna. Där stod lite kärleksgrejer. Sedan stoppade jag ner den i hans jackficka. Pedantiskt som han är håller han sina jackfickor utan skräp och kvitton som en själv inte är lika noga med. Så misstänkte att han skulle hitta den ganska snabbt innan han åkte till jobbet. Liten surprise, bra start på dagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0