17 mars

Hej hopp,

Är väldigt dålig på att uppdatera här känner jag. Men nu hoppas jag på lite förbättring. Har köpt mig en alldeles egen dator :). Innan har jag bara använt min jobbdator, men den har varit ganska seg så inte orkat lägga ner tid här. Men nu s :).

Tänkte lägga upp lite bilder från påskhelgen jag och hjärtat firade i Köpenhamn. Även min födelsedag inträffade under denna helg så jag njöt extra mycket.



Framme på hotellet, vi bodde på Radisson Royal Hotel Copenhagen, hotellet som är designat av Arne Jacobsen för er som är intresserade. Syns tydligt på inredningen.


Vi tog en öl i hotellbaren innan vi gick ut och åt, älskar hotellbarer.


Morgonen efter vaknade vi av detta vackra väder. Men vad gör väl de när man ska shoppa ;).


Vi åt lunch på ett mysigt stället längs med ströget, där hade de sushi och annat. Världens största CocaCola glas med.


Sen kom solen :)

Njöt av varsin god öl på en av alla uteserveringar som börjat öppna. Dock rätt kallt ändå.


Sommarkänsla verkligen. (Förutom alla jackor)


Resultatet av dagens shopping. Fick ett par converseskor, en jacka nagellack, blus och lite smycken av Daniel i födelsedagspresent. Sen köpte jag själv en tröja och en blå sidenkläning. Är supernöjd med allt.


Ombytta inför kvällen.



Avslutade kvällen med några Mojito, vår favoritdrink.

Morgonen efter var det min födelsedag och dags att åka hem och fira med familjen. Men först frukost.


Gillar deras kaffetermosar, Design Stelton :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0