Resor hit och dit

Jag och min andra hälft har länge pratat om att resa i höst. Vi har velat fram och tillbaka. Vi hade kommit fram till att åka till Peru. Men som tur var så han vi inte boka något innan då min mor fråga om vi ville åka med till Dolomiterna i Italien och åka skidor mellan jul och nyår. Det kan man ju bara inte tacka nej till.

Vårt problem då blev hur vi skulle få ledig. För vi har 2 veckor semester kvar att ta ut. Vi hade tänkt lägga båda dessa till Peru, mindre kan man ju inte ha. Men vi fick tänka om. Så det blir en vecka med min familj i Dolomiterna. Den andra veckan väljer vi att lägga på en resa till Mexico istället. Vi kommer dock ta några extra dagar så vi får lite längre resa. Inget bokat än eftersom hjärtat inte är hemma. Men första veckan i november bär det av iallafall.



Stället vi tänkte åka till heter Playa del Carmen. (bild lånad av okänd)

Så om jag längtar? O ja, det kan man ju lugnt säga. :). Uppdaterar mer om detta när allt är helt klart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0