Lite nya resor

Den 1 november flyger jag ner till Bilbao och åker ut till Santurzi för ett jobb på den fjärde och sista båten i en serie. Det var på den första av dessa båtar nere i Santurzi som jag träffade mitt hjärta för allra första gången. Så den här platsen ligger nära hjärtat.
Här kommer lite bilder från första resan neråt. Då umgicks jag mycket med både Daniel och en holländare som heter Tony. Där hade jag ingen aning av vad som komma skulle, fast jag fastnade för honom redan vid första ögonkastet.


Jag för 1,5 år sedan. Daniel är fotograf.

Sen den 9 november åker jag och hjärtat till Mexico på våran första egna semester ihop. Det ska bli såå mysigt och jag längtar som en tok. Det ska vara så otroligt fint just där. Har ni några tips om Cancun eller Playa del Carmen så skriva gärna. :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0