Nöjd Emma

Det var en nöjd Emma som klev på planet i Frankfurt till Göteborg i lördags. När jag gick igenom maskinen som kontrollerade boardingpasset så spottade den ut en liten lapp. Jag hade fått en plats lite längre bak på flyget och dessutom bestämt den platsen själv, så blev en aning irriterad att jag skulle behöva byta plats. Men sen så såg jag på lappen att det stod uppgradering till buisness class :), då flinade jag hela vägen ut till planet. I bland är det bra att samla miles, så man får sådana överraskningar.

Man får lite lyxigare mat och en golfboll? :


Synd bara att jag inte visste det tidigare då jag hade proppat i mig en nudelsoppa på flygplatsen och var proppmätt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0