Bilder från min morgonpromenad till jobbet i Santurce

Som min långa rubrik säger:
(bilder är tagna för ett år sedan, men det ser ju likadant ut.)


Hotellet (slottet)



När denna bild togs var jag på andra båten (Njord Viking) av fyra och på bilden är det den tredje (Magne Viking) av fyra båtar, som jag var på i våras. Och i skrivande stund är jag på nummer fyra (Brage Viking). På första båten (Loke Viking) träffade jag Daniel. Hänger ni med? ;)
Båtnamnen inom parentes.

Här kommer några övriga bilder också.

Stamlunchstället Krunch :)

I hissen på hotellet.

Bilder från första resan när vi lekte turister:


Det var allt från Bilbao. 4 resor under 1,5 år. Känns lite vemodigt att det är sista resan hit. Hoppas på att jag och Daniel reser hit någon gång, för det var ju trots allt här vi träffades för första gången.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0